mail@pbs.nl | (0251) 783 200

Recruitment uitbesteden?

Uw voordeel, onze zorg!

Recruitment Process Outsourcing

Nieuwe uitdaging?

Uw voordeel, onze zorg

Werken bij PBS

Onze projecten

Zien wat we al gedaan hebben?

Referentieprojecten

Werken in het buitenland

PBS biedt mogelijkheden voor het invullen van technische vacatures in het buitenland

PBS bemiddelt ook voor vaste of tijdelijke functies in het buitenland, met name in het Midden-Oosten en Afrika. Wij richten ons op hoger opgeleide medewerkers van HBO- en WO-niveau, meestal voor managementposities. Zoekt u een uitdaging in het buitenland dan biedt PBS hiervoor een prima opstap. Onze klantenkring varieert maar bestaat vooral uit projectontwikkelaars, internationale adviesbureaus, bouwondernemingen, machinefabrieken, projectontwikkelaars en consultancy bureaus. Dus bent u op zoek naar een grensoverschrijdende stap in uw loopbaan neem dan contact op met ons kantoor of reageer op een van de openstaande vacatures.

Hoe pakken we dit aan?

Hoewel werken in het buitenland in eerste instantie een grote stap lijkt, begeleid PBS u hier bij iedere stap in. PBS heeft veel ervaring op internationaal vlak en behandelt dan ook alle aspecten hiervan, van onderhandelingen met de opdrachtgever tot voorzieningen tijdens verblijf. Zo worden een mogelijk visum en werkvergunning voor u aangevraagd, uw vluchten voor u geboekt en ook huisvesting en vervoer op locatie geregeld. Eenmaal op locatie houden wij contact met u en de opdrachtgever en is er de mogelijkheid elkaar over skype te spreken. Op deze wijze heeft PBS al vele medewerkers succesvol begeleid in de eerste stappen naar een geheel nieuwe uitdaging.

PBS People's Business Support B.V.

De Trompet 1840
1967 DB HEEMSKERK
T (0251) 783 200
M mail@pbs.nl

OTYS Recruiting Technology © PBS Peoples Business Support B.V. 2017 | Nieuws | Privacy policy | Sitemap | Alle vacatures | Vacatures zoeken
PBS People's Business Support B.V. gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en vacatures af te stemmen op je interesses.